آرشیو اخبار

رئیس‌کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه در دوره‌ای در کلان‌شهر شیراز بالغ بر ۳ هزار هکتار باغ داشتیم و در حال حاضر این میزان به هزار هکتار رسیده است، گفت: در دوره فعلی شهرداری حتی به یک متر از باغات تعرض نشده است و شهرداری شیراز محکم ایستادگی کرد.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از اجرای ۲۷ پروژه ترافیکی در سال جاری همچون ایمن‌سازی بزرگراه شهید چمران و طراحی و مشارکت در ساخت بارانداز برای ساماندهی باربری‌های حاشیه خیابان کاوه در این منطقه خبر داد.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از انتشار 6 فراخوان جدید برای پروژه‌های مشارکتی شامل مجموعه تجاری هایپر شمال ‌شهر، مجموعه تجاری، اداری امیرکبیر، احداث پل مکانیزه خیابان آتشگاه، بازار بزرگ روز کوثر شهرک شهید کشوری، احداث سردخانه میادین میوه و تره بار و تجاری های شهر رویاها خبر داد.
شهردار قم با اشاره به اینکه پروژه‌های شهرداری در سطح شهر دیده‌شده و مردم نشاط پیدا می‌کنند، گفت: تکریم مردم در ابعاد مختلف در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به اینکه اعتبار پروژه سایت ورزشی بوستان خضرنبی(ع) حدود 70 میلیارد ریال بوده است، گفت: این پروژه شامل زمین‌بازی والیبال، بسکتبال، فوتبال و پینگ‌پنگ است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه به‌منظور زیرساخت‌سازی‌ها در کنار شهرداری قم هستیم، گفت: همچنین پروژه‌هایی مانند جاده سلامت و مسیر تندرستی که کمک به ورزش همگانی است، نیز در دستور کار قرار دارد.
شهردار شیراز طی بازدیدی نیم‌روزی از تعدادی پروژه‌های شهری در محورهای جنوبی و شمالی این کلان‌شهر و بررسی روند اجرای آن‌ها، از طراحی بوستان و مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی درراستای ایجاد ظرفیت‌های گردشگری در مسیر رودخانه چنارراهدار خبر داد.